[Home]
This page is also available in English

Achtergronden Jos Bierman Zit u op ja-knikkers te wachten?
 Nee toch.

Jos Bierman, directeur/oprichter van Bierman Marketing Research & Interpretatie, begon zijn loopbaan bij de koopvaardij, maar koos al snel voor reclame- en marketing waar hij een 10-tal jaren in verschillende commerciële functies bij reclamebureaus werkzaam is geweest.
In die periode ontdekte hij in fmcg een grote behoefte aan een praktijkgerichte aanpak van commerciële vraagstukken, gebaseerd op customer research, categorie-analyse en trade marketing. Een behoefte die door de bestaande adviesbureaus niet werd gedekt.
Deze waarneming, gekoppeld aan het feit dat een adviestaak buiten de reclamewereld meer bevrediging bood, bracht hem ertoe zich in 1976 te vestigen als zelfstandig adviseur.
Met als specialisme fmcg-issues, commerciŽle strategie, business development, werving & selectie in sales en trade marketing.
Bierman ziet werving en selectie als integraal onderdeel van verkoop- en distributievraagstukken.
Motto: ''ook als het goed gaat kan het beter''.

Kernactiviteiten Bierman


Een havengezicht, geschilderd door Marius de Jongere, behoudt zijn waarde


1. De haven van Rotterdam in de 60-er jaren
70 x 120 cm


2. De haven van Rotterdam in de 60-er jaren
60x100 cm


3. De ertshaven van Rotterdam in de 50-er jaren
40x80 cm

Meer schilderijen van Marius de Jongere vindt u op www.fmcg.nl/jongere2.htm


Wij zijn altijd geïnteresseerd in het kopen of verkopen van schilderijen van Marius de Jongere.
Bezitters, die overwegen hun schilderij te verkopen of een schilderij op onze website te kopen, nodigen wij uit
contact met ons op te nemen.

Jos Bierman
T: 0315-24.34.94
E: josbierman@fmcg.nl